luni, 24 august 2009

Richfaces and JQuery

Richfaces este un framework bazat pe JSF care ofera o gama larga de componente "ajax-enabled". Componentele din acest framework utilizeaza libraria javascript prototype. Din acest motiv trebuie sa aveti grija in momentul in care doriti sa folositi JQuery. In acest weekend, am avut nevoie sa folosesc componenta dataScroller din richfaces precum si galeria foto lightbox(plugin pentru jquery). Nu mica mi-a fost mirarea in momentul in care componenta dataScroller nu mergea asa cum era de asteptat(linkurile paginilor nu mergeau si apareau erori javascript). Dupa ce am cautat pe internet si am citit si in referinta oficiala am aflat ca trebuie sa importam jquery intr-un mod specific richfaces:

<a4j:loadScript src="resource://jquery.js" >

In functiile javascript, daca aveti nevoie de functionalitati JQuery, folositi functia jQuery(.....) in loc de $(...). In aceasta maniera orice conflict dintre jQuery si prototype este rezolvat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu